Inteligentne i automatyczne kierowanie połączeń przychodzących zapewnia szybkie i sprawne łączenie bez zbędnej straty czasu. Aby Twój biznes działał szybciej, przyśpiesz komunikację przychodzącą przez:
- rozpoznanie przez system osoby dzwoniącej – system może rozpoznawać osoby dzwoniące po numerze telefonu lub może prosić o podanie kodu PIN. Dzięki temu połączenie może zostać automatycznie przekierowane do odpowiedniego agenta, który opiekuje się danym klientem lub/i który ma wiedzę w danej dziedzinie,
- kierowanie połączeń na podstawie numeru źródłowego – wybór ścieżki przejścia w scenariuszu IVR na podstawie numeru osoby dzwoniącej,
- kierowanie połączeń na podstawie numeru docelowego – wybór ścieżki przejścia w scenariuszu IVR na podstawie numeru na jaki dzwoniono,
- pocztę głosową – możliwość skierowania połączenia na pocztę głosową.
Masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy: